Hi Guys, wauw what a amazing trip! - Reisverslag uit Walgett, Australië van De Aussie's - WaarBenJij.nu Hi Guys, wauw what a amazing trip! - Reisverslag uit Walgett, Australië van De Aussie's - WaarBenJij.nu

Hi Guys, wauw what a amazing trip!

Door: Rick & Roelie

Blijf op de hoogte en volg De Aussie's

08 September 2013 | Australië, Walgett

Hi guys,

WAUW, dat kunnen we zeker wel zeggen na een geweldige reis die we gemaakt hebben door een groot deel van Australië. Wat hebben we een gave dingen gezien en meegemaakt. Het is wel iets anders uitgepakt dan eerst de bedoeling was maar het was zeker geslaagd.

Zaterdag 20/07/13 begon dan onze grote reis. De 1e dag hadden we niet zoveel gereden zoals jullie hadden gelezen in het vorige verslag. We reden iets later weg vanuit de boerderij vanwege de vele regen die dag gelukkig eindelijk was gevallen. We kwamen s'avonds aan op een camping in een koude Dubbo en zijn de dag erna aangekomen in ook een erg koude Canberra. Omdat het onder de 0 graden was, besloten we toch maar om een hostel op te zoeken. De volgende dag hebben wij het parlement huis bekeken en na dat we een beetje verder hadden rond gekeken, zijn we weer verder gereden richting Melbourne. We reden via Cooma en Bombala. Het weer werd al weer iets beter voor ons rond de 10 tot 12 graden en besloten om te blijven overnachten op een camping bij Tambo upper, een klein plaatsje na Lakes Entrance. Het seizoen was nog niet begonnen en we waren dan ook telkens op de meeste campings 1 van de weinige gasten. Deze camping was ook erg uitgestorven.
We zijn de volgende ochtend via Bairnsdale en Traralgon gereden. Bij Warragul zijn we afgegaan richting Korumburra. Dat was een geweldige mooie toeristenroute, over de hoge bergen met krappe haarspeldbochten. Het regende maar dat maakte ons niet erg veel uit, we hadden de mooiste plaatjes op de top van de bergen en zaten toch lekker droog in onze auto. Helaas merkten we wel dat onze auto het zwaar had met het rijden in de bergen en hij werd ook weer een keer erg heet. Maar gelukkig zakte dat later weer af. We reden verder langs Wonthaggi en Koo-Wee-Rup. S'avonds kwamen we aan in Melbourne en zochten toch maar weer een hostel op voor een paar nachten, omdat het s'nachts toch nog behoorlijk fris was. We sliepen weer in het YHA en zijn s'avonds de stad in gegaan en hebben lekker ergens gegeten. Melbourne is een erg mooie stad met oude gebouwen en huizen. Ook zie je overal oude pandjes met boetiekjes.
Na paar dagen hier te hebben rondgekeken zijn we verder getrokken richting Ballarat. Een klein oud goud mijn stadje ten westen van Melbourne.
Na dit stadje te hebben gezien reden we richting Geelong en reden we richting de ''Great Ocean Road'' wat na het stadje Anglesea begint. Dit was ook erg indrukwekkend en een erg mooie toeristenroute langs de zee en door de bergen heen. We zagen de ''twelve Apostles'', 12 rotsachtige bergen in het klotsende zeewater. Dit was zeer zeker de moeite waard en erg mooi om dit te zien. Gelukkig werd het weer al iets warmer zo rond de 15 graden en zochten een camping op in het plaatsje Peterborough.
De volgende ochtend reden we weer vroeg verder om de ''Great Ocean Road'' af te maken. We reden richting Warrnambool en Mount Gambier. Daarna was er ook weer een erg lang maar mooi stuk langs het zeewater en kwamen we s'avonds aan in het plaatsje Murray Bridge, ten oosten van Adelaide en zochten een camping op.
De volgende morgen reden we weer vroeg verder om rustig rond te gaan kijken in Adelaide. Adelaide is een kleine stad vergeleken met de andere grote steden die we gezien hebben. Maar ook zeker erg leuk en mooi. Na paar dagen Adelaide te hebben gezien besloten we om verder te vliegen richting het Noorden van het land. We vertrouwden onze auto dat lange stuk niet meer, nadat hij steeds meer kuren onderweg kreeg. We hebben hem nog proberen te verkopen in paar dagen maar helaas was dat ook geen succes. We besloten de auto te laten staan en maar de veilige weg te kiezen op naar het wat warmere gedeelte van het land.
We vlogen naar Darwin in het ''Nothern territority''. Daar kwamen we s´nachts aan op het vliegveld en konden de volgende morgen een huurcamper ophalen. We konden voor de nacht alleen nog slaapplek vinden voor meer dan $250, dus besloten we maar net als vele andere backpackers gewoon op het vliegveld te blijven slapen. Dat was toch ook wel best hilarisch als we daar aan terug denken, maar nee dat doen we nooit weer! De volgende morgen met een stijve rug, zijn we lopend met onze backpacken richting de stad gelopen om onze auto op te halen. Na dik 5 km te hebben gelopen, kwamen we uit op een doodlopende weg en besloten we weer terug te lopen naar het vliegveld om daar toch maar een taxi te nemen.
Toen we aankwamen bij het bedrijf, hielp een Nederlandse meisje die ook aan het backpacken was ons de weg naar onze camper. We hadden een mooie aanbieding gevonden op het internet voor een 4x4 camper voor de helft van de prijs bij Apollo.
We reden die dag eerst richting Berry Springs maar kregen al snel een lekke band. Na het reserve wiel verwisseld te hebben reden we verder richting Dundee beach. Een erg afgelegen camping, maar zeker een erg mooie plek aan het strand bij het helderblauwe zeewater met palmbomen omringd. Je kreeg een beetje het gevoel dat je op een onbewoond eiland was en het was er zo mooi en tropisch. We wouden even een duik in de zee nemen maar dit was niet toegestaan ivm krokodillen. Dus dit maar niet gedaan.
De volgende ochtend moesten we eerst weer terug rijden om de lekke band te laten maken bij een autogarage in Humpty Doo. Dit was de enige optie en dat was voor ons gratis om hem te laten maken. We besloten om daarna verder te rijden richting het ´´kakadu National park´´. We deden wat boodschappen voor de 1e dagen en wachtten tot ons wiel klaar was. Het ´´Kakadu National Park´´ staat bekend om 1 van Australisch mooiste national parken.
Via Darwin kun je de Arnhem Highway nemen om soms af te slaan en mooie 4x4 auto routes te nemen om zo terecht te komen in het mooie natuur park. Daarna gaat de rit in het national park verder na Jabiru op de Kakadu Highway.
Wij zijn die dag doorgereden richting Jabiru en hebben gestopt bij de ''Nourlangie Rock''. Hier waren veel wandelroutes en hebben we een hoge rock moeten beklimmen om een geweldig mooi uitzicht te hebben. We waren echt verbaast en stil over de wilde natuur en het grote verschil weer met de andere gedeeltes van Australië wat we al gezien hadden. De rode bergen en de droge maar mooie natuur. Het was prachtig. We zagen jaren oude rotsschilderingen van Aboriginals bij het ''Ubirr Rock'' ook dat was mooi om te zien.
We reden die dag verder naar de camping bij Cooinda. Deze camping was gevestigd bij de ´´Yellow Waters´´ waar veel krokodillen schijnen te zwemmen. We hebben direct paar nachten daar geboekt omdat er veel toeristen waren en dit de enige normale camping was. Voor de rest had je veel natuurcampings, waar het erg afgelegen was.
De dag erna zijn we met onze camper verder gereden naar de bekende ´´Jim Jim Falls´´ en de ´´Twin Falls. Dit was echt voor ons het toppunt. De 66km lange 4x4 route bracht ons naar 2 ontzettende mooie natuur bezienswaardigheden. We bezochten eerst de ´´Jim Jim Falls´´. We reden door rivieren en rotsachtige wegen om uiteindelijk daar aan te komen. Bij aankomst moesten we nog een stukje lopen en klimmen. Door de droogte was er een klein straaltje over van de waterval maar alsnog echt prachtig om dit te zien. We kwamen bij een meertje onder de hoge waterval en hebben paar uur lekker uitgerust in het spierwitte zand en namen een duik in het heldere water. Daarna zijn we weer terug geklommen en gelopen om de route te vervolgen in onze camper richting de ´´Twin Falls´´. Eigenlijk was dit nog weer iets mooier en ruiger. We beklommen de hoge steile berg en na 2 uur kwamen we aan op het toppunt van de waterval. Ook was hier niet veel water en stonden we op het punt van de berg waar normaal veel water doorheen stroomt. Het was geweldig en zo ontzettend mooi om dit te zien en mee te maken. We zijn verder gelopen op de berg en kwamen aan bij een helder riviertje. Daar hebben we even weer lekker uitgerust en zijn daarna weer naar beneden geklommen van die steile berg. Dat was nog best eng, en wij als eigenwijze Nederlanders met onze slippers aan. Maar dat is allemaal goed gekomen met paar schrammen hier en daar.

S´avonds kwamen we weer aan op de camping en zijn de volgende dag verder gereden richting een look out en reden het Kakadu National park uit. We zijn onderweg nog gestopt bij ''Gunlom , hier schijnen paar opnames te zijn gemaakt van de Crocodile Dundee film. Hier had je weer een erg mooi meertje met een waterval. Dit was ook weer erg mooi om dit te zien. Daarna ook weer die hoge berg beklommen en met een prachtig meertje en riviertje op de top van de berg met een erg mooi uitzicht. Daar ook nog even lekker gezwommen en beetje gepraat met een paar duitse backpackers.
Daarna zijn we doorgereden naar Pine Creek en hebben een camping opgezocht. De volgende morgen richting Katherine gereden. Katherine is de grootste stad van het noorden. En staat ook bekend om de Aboriginals en om haar veehandel. Dat merkten we ook wel want bij aankomst werden we direct al aangevlogen door de Aboriginals voor een beetje geld of wat te eten.
Na wat gewinkeld te hebben zijn we opzoek gegaan naar een Camping en zijn we de volgende morgen langzaam weer terug gereden richting Darwin.
We hebben in die laatste dagen nog een krokodillen toer gedaan aan de Adelaide River. Dit was zeker erg spectaculair. In het Noorden moet je overal oppassen voor krokodillen en alligators. En hier in de Adelaide River waren ze zeker actief. We deden een boot toer voor 1,5 uur. We zagen behoorlijk wat krokodillen waarvan de grootste 6 meter is. Met een stuk vlees aan een hengel probeerden we de krokodillen naar ons toe te lokken voor een mooi plaatje. Erg mooi maar ook erg spannend om deze wilde dieren zo in het echt te zien.
Verder zijn we nog bij de ''Edith Falls'' geweest in het ''Nitmiluk National Park''. En ook dit was weer erg mooi.
De laatste dag nadat we de camper weer terug hebben gebracht, hebben we nog een nachtje in een hostel geslapen en hebben we Darwin nog bekeken. Dit is ook een erg leuke gezellige stad aan de zee.

De volgende morgen vlogen we verder richting Broome in het Noord - Westen van Australië. Daar hadden we ook voor een aantal dagen een auto gehuurd. We hebben in die dagen ook weer prachtige dingen gezien, zoals een walvissentoer. We zagen naar paar minuten al een paar van deze ongelofelijke grote beesten uit het water komen en lieten zich weer neer vallen in het water. Het is echt onvoorspelbaar hoe groot deze mooie beesten zijn. En het was ook erg lastig om een mooie foto te kunnen maken. Maar was zeker een geslaagde dag. Ook hebben we nog lekker een dagje aan het strand bij ''Cable Beach'' in Broome gelegen. Een mooi strand wat ook erg bekend is. We hebben ook een leuke tijd gehad in Broome en ook dit was de moeite waard.
Na 5 dagen zijn we terug gevlogen naar het o zo zonnige Adelaide en daar stond onze bus nog steeds op ons te wachten. Omdat het dus niet zo zonnig was en het steeds hard regende hebben we paar nachten in een motel geslapen.

Onder tussen hadden we nog steeds veel contact met Bill en Ann familie in Walgett. We waren intussen weer een beetje aan het rond kijken op het internet voor werk. Gelukkig kregen we al snel een telefoontje dat we welkom waren om weer voor een paar weken aan de slag te gaan op de boerderij. Dat kwam ons beide goed uit, omdat ze opa en oma zijn geworden en een tijdje weg waren. We konden gewoon komen wanneer we wouden. We wisten waar we moesten zijn en konden weer intrekken in ''ons huisje''. Cam en Jay de zonen van hun die op Milrea wonen aan de andere kant van de straat (30km) waren er wel en die zouden we wel een keer spotten.
We zijn direct weggegaan na dat telefoontje en hoopten dat de camper het nog even zou trekken. We reden via Brooken Hill waar we hebben overnacht op een camping en reden de volgende dag verder via Bourke terug naar de boerderij. Het was een rit van 1300 km en gelukkig had de bus het gehaald. Op dinsdag avond kwamen we aan en waren direct weer gesetteld in ons huisje. De hondjes en kangoeroes even gedag gezegd die ook weer erg blij waren om ons te zien. Ook waren er nieuwelingen, namelijk 6 lammetjes. Deze zijn achter gelaten door hun moeder en hebben Cam en Bill onder het schapen drijven gevonden en meegenomen naar huis om te verzorgen. Een erg mooie klus voor Roelie.
De volgende dag zijn we direct aan de slag gegaan en hebben Cam en zijn vriendin Kristy geholpen met het inladen van paar laatste schapen in de truck die verkocht waren. Daarna is Roelie gaan tuinieren en Rick is met Cam op pad geweest.
Het is op het moment erg droog hier en dat was onderweg ook goed te zien. Het graan dat 1,5 maand geleden gezaaid is, is helaas verloren gegaan maar ook voor de schapen is het veelte droog. Omdat het seizoen nu langzamerhand begint voor de lammetjes, hebben de moeders veel voedingstoffen en vitaminen nodig. Helaas door de droogte is er niet erg veel meer te eten en beginnen de grote watertanks (meren) leeg te raken. Door dit grote probleem laten ook veel moeders hun kleintjes achter of raken ziek of krijgen doodgeboren lammen. En niet alleen de schapen hebben het moeilijk ook het andere wild. Het is zo droog dat de watertanks opdrogen waardoor je drijfzand krijgt. Wij kunnen onszelf er nog wel uittrekken maar de dieren zijn daar niet sterk genoeg voor. We zijn paar keer mee geweest om de tanks te checken en vonden beide keren behoorlijk wat dieren. We waren voor velen al te laat, maar hebben gelukkig nog wel een aantal kangoeroes en wilde geiten en paar verdwaalde schapen kunnen redden en sleepten ze met een touw eruit. Ook door de droogte lopen er veel dieren in de bermen langs de snelwegen wat levensgevaarlijk is en gebeuren er ongelukken. En dat is Roelie ook overkomen met onze camper. Net dat een grote truck wou inhalen wat hier regelmatig gebeurd, kwam er een grote emoe vogel van rechts uit de berm rennen en gleed uit midden op de straat. De trucker en Roelie moesten beiden handelingen treffen om hem niet te raken waardoor de truck Roelie van achteren en de zijkant raakte en Roelie alle kanten op werd geslingerd. Gelukkig is het goed afgelopen met hier en daar beetje spierpijn. En ook de emoe vogel heeft het gered en is direct na het ongeluk hem natuurlijk gesmeerd. Helaas is onze camper wel totaal los en moet worden afgeschreven.
Na deze dood enge ervaring moesten we gaan bedenken hoe we verder zouden gaan reizen en hebben tickets geboekt voor aankomende Donderdag met de trein naar Sydney. We gaan eerst vanuit Walgett met de bus naar Dubbo en kunnen daarna de trein pakken naar Sydney en zullen s'avonds aankomen.
De planning was ook om eerst weer terug te gaan naar Sydney omdat we Zaterdag naar Defqon gaan. Dit is een festival van een Nederlandse organisatie wat ook jaarlijks in Nederland wordt georganiseerd en waar wij ook al een aantal keren zijn geweest. We hebben hier erg veel zin in om even weer een feestje te gaan bouwen. Verder zullen we een tijdje in Sydney blijven om hier werk te gaan vinden en eventueel ook een kamer te gaan huren. En in December komen Rick zijn ouders wat we al vertelden in het vorige verslag, erg veel zin in!!
Wat verder de planning is weten we nog niet helemaal, eerst even weer lekker richting de mooie grote stad en hopelijk vinden we gauw weer wat werk en onderkomen.

Bedankt allemaal voor het lezen (dit keer een erg lang verslag).
En natuurlijk voor de reacties.

Tot het volgende verslag,

Cheers!
Groetjes Rick

• 08 September 2013 - 07:22

Geertien:

Jaaaa ik ben de eerste! Wat een mooi verslag, ik leefde helemaal mee. Wat leuk dat jullie weer richting Sydney gaan. Eens kijken of daar wat meer werkgelegenheid is!!!! We zijn o zo blij dat het met Roel goed is afgelopen. Brrrrr.... Dan is Australië wel erg ver weg

• 08 September 2013 - 08:32

Greetje:

Hallo Rick en Roelie, Wat weer een mooi verslag. Jullie maken echt prachtige dingen mee, hoewel het ongeluk natuurlijk niet mooi was. Gelukkig is alles goed afgelopen. Veel plezier. Groeten, Roelof en Greetje

• 08 September 2013 - 08:58

Frouwk:

Ahhhhh ik ben zo jaloers !!! Ik wil ook mee ;-)
    Veel plezier daar en ik zie het wel online hoe het was.
    Xxxx

• 08 September 2013 - 09:24

Jan En Jannie:

Hallo Rick en Roelie, wat weer een super mooi verslag. Gelukkig is het met Roelie goed afgelopen, al die andere dingen wat jullie allemaal zien en meemaken is natuurlijk fantastisch. We wensen jullie nog veel plezier en kijken weer uit naar het volgende verslag.

Groeten Jan en Jannie

• 08 September 2013 - 09:32

Koos En Tallien:

Hoi Rick en Roelie,

Wat een avonturen en indrukken. Wat zijn we blij, dat het goed afgelopen is met Roelie. Heel veel succes in Sidney.
    Groetjes van Tallien en Koos

• 08 September 2013 - 09:43

Jacko De Haan:

Leuk verslag. Geniet van je ervaringen.

• 08 September 2013 - 10:38

Liesbeth:

Hallo luitjes
    wat weer een mooi verslag en wat maak je wat mee
    gelukkig is alles goed afgelopen met Roelie
    we wensen jullie nog veel plezier
    en kijken weer uit naar het volgende verslag!
    dikke kus en groetjes van de Klavertjes...

• 08 September 2013 - 10:47

Bertus En Rennie:

Lieve Rick en Roelie

Wat zijn wij ontzettend blij dat alles met Roelie goed is afgelopen dan is Australië inderdaad ver weg.
    Het is weer heel fijn om jullie verslag te lezen. Super en wat hebben jullie veel gezien en meegemaakt.
    Ja hier is de zomer haast voorbij dus op naar december waar wij ook ontzettend veel zin aan hebben en zeker om jullie te zien.
    Veel plezier in Sydney en we horen wel wat jullie verder gaan doen.

Groetjes dikke kus Pap en Mam

• 08 September 2013 - 11:21

Mam Hegen:

Lieve Rick en Roelie,
    Werd net geattendeerd op het verhaal door Koos. Dus gauw lezen. Enkele beschreven plaatsjes die jullie noemden komen ons bekend voor. Mooie foto's. Ja, Bertus en Rennie krijgen nog een mooie reis.
    groet, mam

• 08 September 2013 - 11:39

Gerrit:

Hallo, Rick en Roelie,

Goed verslag van jullie laatste ervaringen, mooi en lelijk! Gelukkig is het met Roelie goed afgelopen.
    Een goede tijd gewenst in Sydney.

Groet, papa.

PS wandelschoenen zijn voor backpackers handiger dan slippers....

• 08 September 2013 - 12:15

Oma:

Hallo Rick en Roelie,

Ik zit hier bij Harrie en Jannie en wij lezen net jullie verslag .Wat een heel mooi verhaal ,we lezen dat het met Roelie goed is afgelopen, gelukkig maar .We hopen heel gauw weer wat van jullie te horen .Nog veel plezier en liefs van , en xxx van

Oma.

• 08 September 2013 - 12:48

Erik En Joelle:

Hey moaties!!

Wat weer een geweldig verslag met de nodige ups en downs..
    We zijn in elk geval erg blij dat de aanrijding goed is afgelopen pff..
    We denken aan jullie en wensen jullie heel erg veel plezier in Sydney!!
    Ga maar ff lekker stampen op Defqon! BAM! BAM!

Groetjes en dikke kus,

Erik en jo

Ps. Jullie worden gemist!! ;)

• 08 September 2013 - 12:48

Willem:

Tof verslag weer! Klinkt allemaal goed. Blij dat alles goed is afgelopen met Roel, schrok behoorlijk van de foto's! Veel succes met het vinden van een baantje in Sydney!

Blijf genieten en tot de volgende update:)!

Groet uit Berlijn!

• 08 September 2013 - 13:47

Egbert En Geke:

Hey Rick en Roelie,

Wat weer een super verhaal, wat een geweldige ervaringen allemaal ( behalve dat ongeluk dan ),
    Geniet van jullie verdere reis, ik hoop dat jullie snel een baan vinden, maar eerst veel plezier op Defqon.
    Tot het volgenden verslag.xx

Egbert, Geke en kids

• 08 September 2013 - 13:51

Mark En Linda:

Lieve Rick en Roelie,

Jeeeej weer een verslag om te lezen! Een mooi verhaal!!
    Zo te lezen hebben jullie een prachtige reis gemaakt en erg veel gezien! Super!
    We zijn erg blij dat alles goed is afgelopen met Roelie! Dat was wel even schrikken!

Geniet nog even van de paar laatste dagen in Walgett en heel veel plezier en succes in Sydney!
    En heel veel plezier op Defqon zaterdag!

Liefs, Mark en Linda

• 08 September 2013 - 14:45

Michel En Astrid:

hey Rick en Roelie,

wat weer een geweldig verslag om te lezen, wat een ervaring!!
    gelukkig alles weer goed met Roelie.
    geniet van jullie geweldige reis en ontzettend veel plezier op Defqon!!!
    we kijken alweer uit naar een volgende verslag.

michel, Astrid en kids

• 09 September 2013 - 16:09

Wim En Harma:

Super mooi verslag. Geniet maar lekker en kijk goed uit allebei. gr. Harma en Wim

• 10 September 2013 - 10:33

Benny:

Hey Rick en Roelie,

wat een verslag!!! maar dat krijg je als je veel beleefd.
    gelukkig is het goed afgelopen met Roelie.
    Geniet ervan en veel plezier op Defqon!!!

(we kijken nu alweer uit naar het volgende verslag!)

Groetjes Benny, Amber, Peter en Megan

• 11 September 2013 - 12:31

Eric & Marjolein:

Hi Toppers,

Wat hebben jullie toch allemaal weer beleefd. Gelukkig
    is het met Roelie allemaal goed afgelopen.

Leuk om te lezen dat jullie zo lekker genieten.
    Heel veel succes met de treinreis en werk zoeken in Sydney en lekker stampen op Defqon!!

Wij blijven jullie volgen..

Groetjes Eric en Marjolein

• 11 September 2013 - 14:29

Dion:

hee rick en roelie ,

wat een super mooi verhaal , wat beleven jullie veel daar!
    gelukkig is het goed afgelopen met Roelie !
    heel veel plezier daar , geniet ervan en we zijn benieuwd naar het volgende verslag !

groetjes de fam. Zwiers

• 10 Oktober 2013 - 20:55

Sinie Assen/Ab Engbers:

Lieve Roelie en Rick,

Rick, vanuit het verre Drenthe land, van harte GEFELICITEERD met je verjaardag .

Hopelijk gaat alles nog naar wens en genieten jullie alle dagen opnieuw
    van de uitdagende reis van jullie dromen.

Een groot compliment voor de prachtige reisverhalen en de Hartelijke Groeten van.....

Ab en Sinie

P.S. Jullie hebben natuurlijk Tinus wel al op z‘n Norton gezien maar Bertus nog niet op
    de B.S.A.

• 11 Oktober 2013 - 13:52

Lieneke Sijbom:

hallo rick en roelie

wat leuk om jullie reisverhalen te lezen zo blijven we een beetje op de hoogte wat jullie allemaal
    beleven! wel schrikken toen we hoorden van het ongeluk v roelie. we hebben de foto s gezien
    wel heftig maar gelukkig is t goed afgelopen. t is een dag telaat maar beter laat dan nooit ......
    rick nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! en t duurt niet zolang meer voordat jullie
    bezoek krijgen van jullie (schoon)ouders t aftellen kan zo beginnen! nog veel plezier en geniet v
    het mooie australie!!!

groetjes fam sijbom

• 11 Oktober 2013 - 18:53

Fam.Voorstok.:

Hallo Rick en Roelie,

Rick allereerst nog van hartelijk gefeliciteerd met jouw verjaardag, maar wel een dag te laat :).
    Het is ontzettend leuk om jullie reisverhalen te lezen en foto's te bekijken.
    Zo blijven we mooi op de hoogte van jullie verblijf daar.
    Gelukkig is het goed afgelopen met Roelie.
    Het duurt niet zo lang meer dat je jouw ouders weerziet.
    Geniet van jullie reis.
    We kijken weer uit naar jullie nieuwe reisverslagen en foto's.

Groetjes fam. Voorstok.

• 15 Oktober 2013 - 17:58

Henk Assen:

Heel fijn dat alles goed gaat!
    Wens jullie Verder nog een hele leuke en gezellige tijd toe! ,en zeker straks met Mam en pap wanneer die bij jullie zijn! Groetjes Henk